تامین قطعات، مواد اولیه تولید و محصولات از چین و هند

Hirad Smart Trading import وادرات مواد شیمایی هیراد

مجموعه تجارت هوشمند هیراد با دارا بودن دفتر و نیروی مستقر در هند و چین امکان تامین و واردات قطعات، مواد اولیه و تمامی محصولات از کشور چین و هند را با شرایط و روال توافقی دارد.

همچنین مجموعه هیراد در حال حاضر تامین کننده قطعات الکترونیکی، مواد شیمیایی، مواد اولیه تولید و یا محصولات نهایی برای شرکت های تولیدکننده و شرکت های دانش بنیان می باشد.

با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم، هند بعنوان یکی از مراکز مهم و قابل استفاده در حذف این محدودیت‌ها جهت تامین و واردات بسیاری از محصولات آمریکایی، اروپایی می باشد.

محصولات قابل تامین از هندوستان

با توجه به حضور مجموعه هیراد و دارا بودن دفتر تجاری و ماهیت حقوقی در هندوستان با نام شرکت Arta Tradeline ، این مجموعه آمادگی و توانمندی کامل در تامین مواد شیمیای و قطعات الکترونیکی و بوردهای تحریمی را بصورت مستقیم و بدون واسطه از هندوستان دارا می باشد.

 

روال اجرا و تامین مواد اولیه، قطعات الکترونیکی و محصولات مصرفی

امکان وادرات و تحویل محصولات با شرایط مختلفی در هند یا ایران قابل اجرا بوده و پس عقد قرارداد با دفتر تهران، شرایط و روال اجرایی جهت دریافت و تحویل محصولات اجرایی می گردد.

لازم به ذکر است در مواردی که تولیدکننده یا نمایندگی شرکتهای اروپایی و آمریکایی مدنظر باشد، با توجه به محدودیت های واردات به ایران، واردات از طریق دفتر هند با همکاری دفتر عمان این مجموعه صورت می پذیرد و تمامی مسیرها جهت دور زدن محدودیت ها اجرایی می شود. لذا پس از عقد قرارداد، روال و فرآیندهای دقیق همکاری با مشتریان تفاهم خواهد شد.

تامین قطعات، مواد اولیه و محصولات از چین

چین یکی از مهمترین و توانمندترین منبع تولید محصولات و قطعات و مواد اولیه جهان می باشد. تولیدات در چین بنا بر نیاز مشتری و با طبقه بندی های مختلف کیفی و قیمتی قابل ارایه می باشند. کشور چین همچنین بعنوان کارخانه تولید جهان معروف شده و اکثر تولیدکنندگان اروپایی و آمریکایی نیز بخشی از تولید خود را در چین اجرا می نمایند.

از همین رو شرکت تجارت هوشمند هیراد با دارا بودن همکاران و شرکای تجاری در چین، امکان تامین و یافتن تامین کنندگان مطمن جهت واردات و تامین محصولات مختلف نظیر قطعات الکترونیکی، مواد اولیه و محصولات مصرفی را دارد.

India Hirad Smart Trading Co هندوستان شرکت تجارت هوشمند هیراد

محصولات قابل عرضه توسط دفتر هندوستان برای تامین و ارایه به شرکت های تولیدی و بازرگانی به شرح ذیل می باشد:

  • مواد شیمایی مایع و پودری
  • بوردهای الکترونیکی و قعطات پیشرفته
  • سنسورها، دستگاه ها و قطعات تحریمی
  • محصولات مصرفی و محصولات نهایی
Hirad Smart Trading import واردات و تامین مواد و قطعات الکترونیکی از چین

تایمن و واردات محصولات از چین

چین یکی از مهمترین و بزرگترین تامین کنندگان کالاهای صنعتی و مصرفی در جهان بوده و کشورهای مختلفی بمنظور تامین نیازهای صنعتی و مصرفی خود چین را در اولویت واردات و خرید محصولات قرار می دهند.

محصولات چینی متناسب با نیاز مشتری و سطح کیفیت موردنظر امکان تامین دارد و تولیدکنندگان در چین به خوبی با فناوری های جدید و راهکارهای تولید انبوه آشنایی دارند. هم اکنون امکان تامین مواد اولیه و قطعات و محصولات جهت واردات از چین توسط تیم تجارت هوشمند هیراد مهیا شده است و لذا برای تامین محصولات موردنظر خود می توانید با ما در ارتباط باشید

روال واردات از چین

شرکت تجارت هوشمند هیراد با توجه به سابقه خود در بخش تامین و بازرگانی و نیز دارا بودن شرکای تجاری و همکاران مستقر در چین، امکان تامین و واردات محصولات و مواد اولیه و یا قطعات الکترونیکی از چین را دارا می باشد.

با توجه به هزینه های بالای سفر به چین و عدم امکان بازرسی بارها و محموله های خریداری شده در چین، گاها چالش های زیادی پیش روی واردکنندگان و خریداران کالاهای چینی قرار می گیرد. لذا این مجموعه امکان خرید امن و تامین محصولات را از چین با توجه به شبکه تامین کنندگان و همکاران مستقر در شهر گوانجو چین دارا می باشد.

همچنین امکان انتقال پول، دریافت پول، ترخیص در چین، حمل و یا رفغ موانع تحریمی با توجه به شبکه و روال درنظر گرفته شده برای این موضوع وجود دارد.

محصولات قابل تامین :

  • مواد شیمایی پودری و مایع
  • محصولات نهایی و مصرفی در حوزه های مختلف صنعتی
  • تجهیزات، ماشین آلات و ابزارهای تولید
  • قطعات و بوردهای الکترونیکی

جهت بررسی و امکانسنجی واردات و تامین محصولات توسط شرکت هیراد، لازم است ابتدا فرم ذیل را برای محصولات موردنظر خود تکمیل نمایید. همچنین میتوانید با بخش بازرگانی شرکت در بخش تماس با ما تماس حاصل بفرمایید.

درخواست بررسی واردات و تامین

فرم درخواست واردات و تامین

این فرم بمنظور دریافت اطلاعات اولیه محصولات موردنیاز جهت واردات از چین و هند تهیه شده است. پس از تکمیل این فرم، اطلاعات و مشخصات شما به بخش بازرگانی هیراد ارسال شده و همکاران بخش بازرگانی به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
نام و نام خانوادگی درخواست کننده(Required)

با ما در تماس باشید!