2023/06/13 ۲۸ نظرات اخبار, تجارت

واردات کالا از چین

در این بخش به شرایط و روال واردات کالا از چین میپردازیم. کشور چین به نحوی کارخانه تولید جهان بوده و همانگونه که میدانید واردات کالا از چین به دلیل موقعیت و شرایط استراتژیک و منحصربفرد کشور چین در بحث تولیدات گسترده انواع محصولات و کالاهای مختلف در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. کشور چین در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین قطب های تولید کالاهای مختلف در دنیا زیرساخت های بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان حتی دیگر کشورها ایجاد کرده است و بسیاری از شرکت های تولیدکننده غربی نیز بخشی از تولیدات خود را در کشور چین تولید میکنند. این موضوع از دید هیچ کس پوشیده نیست که حتی بسیاری از شرکت‌های مطرح آمریکایی نظیر اپل و مایکروسافت نیز بخش هایی از کارخانجات خود را در چین ایجاد نموده و از شرایط تولید ارزان و سریع در چین استفاده و بهره می برند. همچنین کشور چین بعنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات، شرایط بسیار مناسبی را برای واردکنندگان و بازرگانان و توزیع کنندگان کشورهای مختلف فراهم کرده تا بتوانند با مکانیزم های ساده ای به خریداری محصولات و واردات انواع کالاها به کشور خود اقدام نمایند.

واردات کالا از چین تجارت هوشمند هیراد

با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم به وضعیت کنونی کشور، محصولات چینی در ایران نیز به وفور یافت می شود و محصولات و کالاهای چینی بازار و جذابیت بالایی در بین خریداران ایرانی دارد. از همین رو، یکی از الزامات تجارت و تامین محصولات برای تجار و توزیع‌کنندگان، آشنایی با نحوه واردات محصول از چین و همچنین شناخت ساختار بازار چین برای افزایش سود و درآمد از مبادلات اقتصادی با این کشور بسیار مهم است.

هرگونه اشتباه و یا عدم آگاهی نسبت به چگونگی مراحل واردات محصول از چین ممکن است ضررهای زیادی برای تجار و بازرگانان به همراه داشته باشد. لذا در صورتیکه تجربه کار با چین را ندارید، با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با با نحوه واردات کالا از چین، با هزینه ها و مراحل واردات کالا از چین نیز آگاهی یابید.

واردات از چین پرداخت ریالی
واردات از چین ارسال
واردات از چین مذاکره با تامین کننده
واردات از چین عقد قراداد با ضماننت
واردات از چین بازرسی کالا

شرکت تجارت هوشمند هیراد با دارا بودن دفاتر خارجی در شهر گوانجو چین و همچنین دانش تخصصی بازرگانی بصورت تخصصی در بخش واردات از کشور چین فعال بوده و در صورتیکه شما محصولات یا کالاهای خاصی را برای واردات از چین مدنظر داشته باشید، این مجموعه می تواند بعنوان شرکت بازرگانی و همکار شما در این فرآیند نقش آفرینی نماید. در ادامه به بخشی از اطلاعات عمومی ویژه واردات از چین اشاره خواهیم کرد، اما برای دریافت اطلاعات و مشاوره های تخصصی در این حوزه بایستی با بخش بازرگانی شرکت هیراد تماس بفرمایید.

واردات کالا از چین تجارت هوشمند هیراد

واردات کالاها از چین

مراحل واردات کالا از چین

واردات کالا از چین پیچیدگی های بسیاری دارد، اما بطور خلاصه، برای اجرای واردات کالا یا محصول از چین، بایستی مراحل ذیل را بصورت گام به گام اجرایی نمایید:

مرحله اول: تحلیل بازار داخل ایران و انتخاب کالا

مرحله دوم: یافتن بهترین فروشنده یا تولید کننده در کشور چین و تعامل و مذاکرات تجاری

مرحله سوم: ارزیابی و اعتبارسنجی فروشنده و مکانیزم های پرداخت و تحویل کالا

مرحله چهارم: تنظیم قرارداد با فروشنده چینی و دریافت پروفرما

مرحله پنجم: ثبت سفارش یا برنامه ریزی ترخیص و تحویل کالا در ایران

مرحله ششم: انتقال پول (پیش پرداخت)، بازرسی کالا و تحویل و بارگیری محصولات در چین

مرحله هفتم: حمل دریایی یا هوایی کالا به ایران

مرحله هشتم: ترخیص و حمل تا انبار شما در ایران

این هشت مرحله از اساسی ترین مراحل واردات از چین بوده و بخش های عمده این مراحل برای واردات از سایر کشورها نیز یکسان است. ولی بخش های ثبت سفارش با توجه به برخی از محدودیت های دولت ایران برای ورود کالاهای ایرانی (خصوصا در بخش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی) از اهمیت بالایی برخوردار است. بعلاوه مرحله بازرسی کالا با توجه به امکان دریافت کالاهای غیرمتناسب با سفارش شما، بسیار مهم و حیاتی است. لازم به ذکر است که مجموعه تجارت هوشمند هیراد، با توجه به زیرساخت های خود در چین شامل دفاتر و شرکت در کشور چین، امکان دریافت کالا از فروشندگان، ارزیابی فروشندگان و اعتبارسنجی و همچنین بازرسی کالاها را در چین دارا بوده و تمامی هشت مرحله اجرایی واردات از چین را برای کالاهای با ارزش تجاری اجرایی می نماید.

جهت اطلاعات بیشتر با دفتر تهران با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۱۴۶۶ تماس بفرمایید.

در ادامه به توضیحات مختصری در مورد اهمیت و روال اجرایی هر یک از مراحل واردات کالا از چین اشاره خواهیم کرد:

مرحله اول: تحلیل بازار داخل ایران و انتخاب کالا

با توجه به تنوع کافی محصولات و کالاهای چینی در ایران، و همچنین وفور محصولات، تحلیل بازار ایران در انتخاب کالا و شرایط خرید می تواند راهگشا و حیاتی باشد. در واقع با تحقیقات بازار و انتخاب محصول و کالای مناسب، شما اولین گام را برای انجام یک واردات مطمئن و بدون ریسک انجام داده اید. برای بررسی بازار ایران و انتخاب کالا، پس از درنظر گرفتن کالای موردنظر، ابتدا در بخش های تخصصی بازارهای استانی، خصوصا بازارهای تخصصی در شهر تهران بصورت حضوری بررسی نمایید تا از شرایط قیمت و کیفیت کالاهای مشابه با کالای وارداتی موردنظر اطمینان یابید.

مرحله دوم: یافتن بهترین فروشنده یا تولیدکننده در کشور چین و تعامل و مذاکرات تجاری

پس از تعیین و انتخاب کالا و پشت سر گذاشتن مرحله اول از هشت مرحله واردات کالا از چین، لازم است همین تحلیل و جستجو در کشور چین با هدف یافتن بهترین تامین کننده یا تولیدکننده صورت بپذیرد. برای اینکار بایستی زمان زیادی را جهت جستجو در وبسایت های تخصصی نظیر علی‌بابا و یا Made-in-China صرف کنید. این روش یکی از روشهای ساده و کم هزینه یافتن تامین کننده و تولیدکننده برای واردات کلا از چین بحساب می آید. البته روش های دیگری نظیر جستجوی اینترنتی در شهرک های صنعتی، بازارهای عمده فروشی چین، و یا استفاده از وبسایت های نمایشگاه های مطرح حوزه کالای موردنظر نیز وجود دارد که تقریبا کم هزینه ولی نیازمند توانمندی جستجو و تحلیل بهتری است. بسیاری از تجار مطرح روش های حضوری نظیر بازدید از نمایشگاه های مطرح چین، مراجعه به بازارهای عمده و شهرک های صنعتی چین را برای یافتن بهترین تولیدکننده پس از انجام تحقیقات اینترنتی اجرا می کنند که این روش های تکمیلی از نظر عمق شناخت و انتخاب درست بسیار بهتر از روش های سرچ اینترنتی است. علی ایحال بایستی درنظر گرفت که یافتن تامین کننده در چین با توجه به تعدد شرکت های بازرگانی، شرکت های سواستفاده گر و شرکت های واسط کار ساده ای نیست و برخلاف ظاهر ساده آن که می‌تواند شما را به آسانی با چندین عرضه کننده مواجهه نماید، یافتن تولیدکنندگان و تامین کنندگان دست اول با قیمت مناسب و کیفیت قابل اتکا بسیار سخت است.

لذا پیشنهاد می گردد بمنظور جلوگیری از سواستفاده های بعدی شرکت های کلاهبردار چین و یا کاهش هزینه ها ناشی از حذف شرکتهای چینی واسط، با شرکتهای متخصص این امر نظیر شرکت تجارت هوشمند هیراد تعامل بفرمایید.

مرحله سوم: ارزیابی و اعتبارسنجی فروشنده و مکانیزم های پرداخت و تحویل کالا

همانگونه که در بالا اشاره شد، به محض ورود شما به سایت علی بابا، انبوهی از عرضه کنندگان محصولات و کالای موردنظر شما دیده می شود و شما میتوانید از هریک از ایشان قیمت و شرایط تحویل متفاوتی را بعنوان پیشنهاد دریافت نمایید. ولی از آنجاییکه معمولا در کشور چین بخش های بازرگانی و واسط بسیار فعال بوده و در سرچ های اینترنتی بهتر دیده می شوند، به احتمال بسیار بالا شما با این شرکت ها در تعامل هستید و ممکن است منجر به مشکلاتی در فرآیند خرید شما گردد. لذا ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت فروشنده و نهایی کردن مکانیزم های پرداخت و تحویل کالا بسیار مهم و کلیدی است که این بخش بصورت تخصصی توسط مجموعه تجارت هوشمند هیراد اجرایی می گردد.

مرحله چهارم: تنظیم قرارداد با فروشنده چینی و دریافت پروفرما

پس از تعامل با تامین کنندگان منتخب و استعلام قیمت و شرایط تحویل کالا، فروشندگان معمولا یک پیش فاکتور یا پروفرما بنام شرکت شما یا شرکت بازرگانی وارده کننده صادر میکنند که در این پروفرما شامل تمامی شرایط نظیر: مشخصات کامل خریدار(نام، آدرس، شماره تماس و…)، مشخصات کامل فروشنده (نام، آدرس، شماره تماس و…)، مشخصات کالا ( شامل تعداد، مقدار، ابعاد، وزن خالص و وزن ناخالص کالا، شماره تعرفه گمرکی و…)، شرایط بسته بندی و حمل و نقل، محل بارگیری مبدا و مقصد تحویل نهایی کالا، مبلغ کل پروفرما و سایر موارد است. لازم به ذکر است که بشدت پیشنهاد می گردد علاوه بر پروفرما و در صورت نهایی شدن خرید شما از یک تامین کننده، نسبت به انعقاد قرارداد با ذکر تمامی شرایط و بررسی راهکار برای تمامی احتمالات را مدنظر قرار دهید. داشتن قرارداد با تامین کنندگان برای واردات کالا از چین به شما کمک می نماید تا ضمن مشخص نمودن جزییات سفارش، در صورت بروز مشکل بتوانید نسبت پیگیری حقوقی قرارداد و دریافت مطالبات از شرکت چینی اقدام نمایید.

مرحله پنجم: ثبت سفارش یا برنامه ریزی ترخیص و تحویل کالا در ایران

در صورتیکه کالا بصورت رسمی از چین وارد ایران می شود و روال های غیررسمی و حمل از طریق باربری های قاچاق را شامل نمی شود، باسیتی نسبت به ثبت سفارش در سامانه جامع برای کارت بازرگانی واردکننده اقدام شود که خود مسله زمانبر و تخصصی است و در اینجا به آن پرداخته نخواهد شد. درنظر داشته باشید که بهتر است قبل از ورد کالا به مرزهای گمرکی ایران، ثبت سفارش شما نهایی شده و پس از تخصیص ارز در سامانه جامع بار شما به گمرک برسد تا در اتلاف وقت و هزینه های ناشی از آن در گمرک صرفه جویی گردد. شرکت تجارت هوشمند هیراد با تجربه بالا در خصوص ثبت سفارش و تخصیص ارز، امکان اجرای تمامی بخش های این مرحله را برای سفارشات قابل ثبت سفارش دارا می باشد.

مرحله ششم: انتقال پول (پیش پرداخت)، بازرسی کالا و تحویل و بارگیری محصولات در چین

در این مرحله از واردات کالا از چین شما پس از نهایی شدن برنامه واردات و قطعی شدن مبالغ و عقد قرارداد، مبلغی بعنوان پیش پرداخت از طریق مکانیزم های پرداخت بین الملل به خریدار چینی پرداخت خواهد شد. انتقال پول و ارسال حواله های یورویی و یوان یکی از بخش های اصلی اجرای هر سفارش است و مجموعه تجارت هوشمند هیراد با دارا بودن شرکت های بازرگانی در چین، هند و روسیه امکان اجرای این نقل و انتقالات را با مکانیزم های قانونی دارد. همچنین بهتر است در زمان تهیه کالا در کارخانه، یا پس از نهایی شدن و آماده شدن کالا در انبار تولیدکننده یا گمرک، نسبت به انجام بازرسی کالا جهت کسب اطمینان از سلامت کالا و ارسال آن بر مبنای شرایط از پیش توافق شده اقدام نمایید. بازرسی کالا بایستی توسط یک مرجع مورد اطمینان از سوی شما انجام شود و تامین کننده یا تولیدکننده کالا موظف به همکاری جهت انجام بازرسی قبل از تسویه کامل مبلغ توسط شما یا نمایندگان شما است.

مرحله هفتم: حمل دریایی یا هوایی کالا به ایران

پس از آماده شده کالا در مبدا چین و تسویه حساب مطابق شرایط پیش فاکتور تایید شده توسط شما، نوبت حمل کالا هست. حمل کالا از چین معمولا به دو صورت دریایی و هوایی صورت می گیرد و باتوجه به مسافت و هزینه های بسیار بالا، حمل زمینی موردنظر بسیاری از تجار نیست. انتخاب روش حمل بستگی به ارزش، زمان حمل، وزن و ابعاد بار دارد. برای بارهای کم حجم و با ارزش بالا، راه های حمل هوایی درنظر گرفته می شود و برای بارهای سنگین و یا حجیم معمولا حمل دریایی درنظر گرفته می شود. انتخاب روش حمل و اجرای آن با توجه به نوع کالا توسط شرکت های حمل و نقل معمولا قابل استعلام بوده و قیمت حمل متناسب با روز و نوع بار توسط شرکت های حمل اعلام می گردد.

مرحله هشتم: ترخیص و حمل تا انبار شما در ایران

پس از حمل و تحویل کالا به گمرک های کشور، شرکت حمل شما را از رسیدن بار به مقصد مطلع می سازد و پس از آن می توانید با در دست داشتن مدارک و مستندات ثبت سفارش نسبت به ترخیص بار از گمرک اقدام نمایید. گمرک هایی که معمولا برای ترخیص کالاهای چینی در آن اجرایی می شود شامل: گمرک منطقه ویژه شهید رجایی(بندرعباس)، بندر امام خمینی، منطقه آزاد تجاری چابهار، منطقه ویژه بوشهر و گمرک فرودگاه امام خمینی است که مخصوص ترخیص بارهای هوایی است. ترخیص می تواند از طریق یک ترخیص‌کار دارای عقد قرارداد با صاحب کالا و یا از طریق نماینده خود شرکت با مراجعه حضوری به گمرکی در آن کالا وارد شده است صورت پذیرد.

همانگونه که قبلا هم مطرح شد این هشت گام مراحل اصلی واردات کالا از چین بوده و جزییات هریک بایستی برای هر کالا بصورت جداگانه و بر اساس شرایط کالا و محصول مورد بررسی و اجرا قرار گیرد. لذا پیشنهاد می گردد در صورتیکه در هر یک از موارد بالا یا تمامی فرآیند واردات کالا از چین سوالاتی دارید با ما تماس بگیرید.

واردات از چین شرکت تجارت هوشمند هیراد واردات کالا از چین؛ چه کالایی از چین وارد کنیم؟

چه کالایی از چین وارد کنیم؟

اما سوالی که همیشه در ذهن فعالین تجارت و علاقمندان به بازرگانی است این است که چه کالایی از چین صرفه اقتصادی را داشته و میتوان وارد کرد و یک تاجر چه کالاهایی را از چین وارد میکند. درنظر داشته باشید که چین توانمندی تولید بسیاری از کالاها را دارا بوده ولی بیشترین کالاهایی که از چین وارد کشور می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • قطعات و لوازم جانبی اتومبیل
  • مواد اولیه شیمیایی و معدنی مورد استفاده در صنایع
  • تجهیزات، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و الکترونیکی
  • تجهیزات، قطعات وماشین آلات صنعتی و کشاورزی
  • انواع مصالح و لوازم و ابزارآلات ساختمانی و خانگی
  • انواع سموم کشاورزی و یا کودهای شیمیایی
  • انواع ابزارالات آشپزخانه و شیرآلات
  • لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و همچنین ظرف و ظروف آشپزخانه
  • ابزار آلات موسیقی
  • انواع محصولات حوزه سلولوزی، کاغذ و پارچه
  • انواع لوازم روشنایی و نورپردازی
  • انواع قطعات و لوازم پلاستیکی مورد استفاده در صنعت و خانه
  • برخی از انواع پیچ و مهره و قطعات مصرفی صنعتی
  • انواع پارچه و لباس و لوازم خیاطی
ایران و چین شرکت تجارت هوشمند هیراد واردات کالا از چین 2

هزینه واردات کالا از چین

هزینه های واردات یک کالا از چین بسته به نوع کالا متغیر است ولی شما برای محاسبه بهای تمام شده کالای خود در ایران بایستی موارد ذیل را برای بررسی هزینه ها درنظر بگیرید:

  • هزینه کالا یا بهایی که باید به تامین کننده پرداخت نمایید.
  • هزینه کارشناسی یا بازرسی کالا در چین که بایستی به شرکت ارزیاب یا نماینده خود جهت ارزیابی کالا پرداخت کنید.
  • هزینه حمل و نقل کالا که باید به شرکت حمل پرداخت شود.
  • هزینه ثبت سفارش و تخصیص ارز خصوصا زمانی که خودتان اینکار را انجام نمیدهید میتواند هزینه های بالایی باشد.
  • هزینه های گمرکی (حقوق ورودی گمرکی) و انبارداری با درنظر گرفتن مالیات ارزش افزوده ۹ درصد که باید به گمرک پرداخت شود.
  • هزینه نماینده یا ترخیصکار و هزینه های صدور بیمه و حمل داخلی کالا تا انبار مقصد شما

در مجموع این هزینه ها ممکن است برای برخی از محصولات هزینه ناچیزی باشد ولی بایستی تمامی این موارد را برای محاسبه بهای تمام شده کالای خود درنظر بگیرید. مجموعه هیراد برای واردات کالا از چین بصورت تخصصی فعالیت داشته و میتوانید با تماس با ما نسبت به تحلیل قیمت و اعلام بهای تمام شده برای محصولاتی که شما قصد واردات آن را دارید اقدام نمایید. همچنین، امکان عقد قرارداد تامین کالا از چین با اجرای صفر تا صد وادرات با ارایه چک ضمانت در ازای پرداخت پیش پرداخت توسط شرکت تجارت هوشمند هیراد وجود دارد. لذا خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

چالش های واردات از چین

و اما واردات کالا از چین اگرچه بسیار جذاب است، ولی چالش های بسیاری در سر راه واردکنندگان از چین وجود دارد. از جمله چالش های واردات کالا از چین می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مشکلات ناشی از پرداخت و نقل و انتقالات مالی
  • مشکلات ناشی از عدم آشنایی تجار و تولیدکنندگان چینی با زبان انگلیسی و مشکلات ارتباطی
  • هزینه بسیار بالای سفر به چین در شرایط کرونا و پساکرونا
  • هزینه های حمل و نقل بالا برای حمل های هوایی
  • مشکلات حقوقی یا مالی ناشی از همکاری با شرکت های چینی غیرمعتبر
  • عدم امکان پیگیری حقوقی اموال از دست رفته در صورت خرید کالا از بازرگانان غیرمعتبر چینی

البته بسیاری از این چالش ها برای بازرگانان توانمند قابل حل بوده و هر یک به نحوی راهکارهایی را برای پشت سر گذاشتن این چالش ها درنظر گرفته اند. ولی لازم است در صورت عدم آشنایی شما با روال خرید و واردات کالا از چین، حتما با کارشناسنان ما در تماس باشید.

دریافت مشاوره رایگان!

جهت بررسی امکان واردات محصول موردنظر شما با ما در تماس باشید!

ارزیابی و اصالت سنجی تامین کننده چینی

یکی از مسایل اصلی در زمان واردات کالاها از چین ارزیابی و اعتبارسنجی تامین کننده چینی است. اگر قیمت کالای وارداتی از چین جذاب باشد و اختلاف قیمت با سایر تامین کنندگان معنادار باشد، باید حتما ارزیابی از اعتبار تامین کننده به نحوی انجام شود تا از اشتباهات و خطاهای ناشی از معامله با شرکتهای نامعتبر چینی جلوگیری شود.

لازم به ذکر است که معمولا تولیدکنندگان چینی دارای چندین نمایندگی فروش و صادرات در چین هستند. لذا همکاری شرکتهای بازرگانی با شرکت های تولیدی و کارخانجات امری بسیاری طبیعی بوده و شرکتهای تولیدی و کارخانه معمولا از شرکتهای بازرگانی صادرکننده چینی که محصول وی را به جهان صادر می کنند حمایت بسیاری میکند. این بدان معناست که اگر با شرکت بازرگانی برای واردات کالا خاصی از چین در تامل هستید، در صورت ارتباط با شرکت تولیدکننده اصلی یا کارخانه، تولیدکننده مجددا شما را به سمت شرکت واسط (یا شرکت مدیریت صادرات) سوق میدهد. لذا گرفتن ارتباط اولیه در چین بسیار مهم است.

همچنین برای ارزیابی و اعتباربخشی تامین کنندگان چینی در چین می توانید راهکارهای زیر را استفاده نماییدک

  • استفاده از خدمات بخش اقتصادی کنسولگری ایران در استان موردنظر چین
  • استفاده از خدمات بانک ضمانت صادرات ایران در اعتبارسنجی و ارزیابی تامین کننده
  • استفاده از شرکت بازرگانی تجارت هوشمند هیراد جهت اعزام نمایندگان چین برای اعتبارسنجی تامین کننده
  • استفاده از سایت های اعتبارسنجی شرکتهای چینی در چین

البته لازم به یادآوری است که با وجود دریافت بازخورد مناسب از تامین کننده چینی و نتیجه مثبت از اعتبارسنجی، حتما بایستی نسبت به عقد قرادادهای تامین با درج شرح تعهدات و برنامه تولیدکننده را دستور کار خود قرار دهید. قرارداد واردات کالا از چین می تواند یک قرارداد شامل بخش های مختلفی باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

برچسب‌ها
28 نظرات
  1. افشین زمان

    سلام
    واردات از چین برای فندک و یا محصولات مشابه هم انجام میدین؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و درود
      بله امکان واردات این مورد رو از چین با قیمت و طراحی های مختلف داریم. لطفا جهت پیگیری وادرات کالا از چین با دفتر تماس بفرمایید.

      پاسخ
  2. مریم ساعدی

    وقت بخیر
    کارمزد شما برای واردات کالا از چین چقدر هست؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و درود
      کارمزد مجموعه هیراد بسته به عملکرد و سطح مسولیت ما تعیین خواهد شد. برای دریافت جزییات میزان کسیمون یا کارمزد ما برای وادرات کلا از چین، نیازمند اطلاعات بیشتری در مورد سفارش شما هستیم. لطفا با دفتر تماس بفرمایید.

      پاسخ
  3. مهرابیان

    سلام
    من حدود ده تن اسباب بازی در نزدیکی شانگهای دارم . شما میتونید این رو به ایران وارد کنید؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و درود
      بله امکان انجامش هست. لطفا جزییات بیشتری از بار و محل آن برای هماهنگی ها با دفتر چین از طریق واتس اپ ما به دفتر ارسال بفرمایید.

      پاسخ
  4. Mohseni

    salam
    emkanesh hast shoma gharadad bebandid ba ma va kamel kole karaye tarkhis o havale arz ro anjam bedin?

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و درود
      بله
      قرارداد تامین کالا مطابق استانداردهای حقوقی با دفتر تهران برای شما تنظیم میشه و مابقی مراحل رو ما براتون انجام میدیم. در صورت تمایل با دفتر هماهنگی بفرمایید.

      پاسخ
  5. شیروانی

    با سلام
    شما در زمینه واردات تجهیزات و ماشین آلات از چین هم فعالیت دارید ؟
    ثبت سفارش و دریافت ارز هم انجام میدین؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و درود
      بله. تمامی مراحل از پیدا کردن تامین کننده تا خرید و واردات و بازرگانی رو براتون انجام میدیم.

      پاسخ
  6. ابراهیم محمدی

    سلام
    حداقل سفارشاتی که میشه از طریق شما واردات کنیم چقدر هست؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و درود
      معمولا حداقل ۵ هزار دلار هست سفارشات

      پاسخ
  7. میثم محمدیان

    برای آوردن کالا از چین شما محدودیتی دارید؟ حداقل چقدر باید باشه ارزش بار؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و عرض ادب
      بسته به نوع کالا و حجم متفاوت هست ولی معمولا حداقل سفارش های ما ۵ هزار دلار هست و زیر این مبالغ سفارشات رو نمیصرفه کار کنیم.

      پاسخ
  8. میناوند

    سلام
    شما برای واردات از منشا ارزی صادرات از دیگران بدون ارز هم میتونید کمک کنید؟ ما یسری واردات داریم بدون منشا ارزی

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و وقت بخیر
      بله همکاران بخش بازرگانی ما میتونند برای حل مشکل منشا ارزی در واردات با کوتاژه های صادراتی هم به شما کنند

      پاسخ
  9. میترا افراشته

    با سلام
    امکان داره اطلاعات تماس دفتر نمایندگی شما در چین رو داشته باشیم؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و وقت بخیر
      برای ارتباط ابتدا بایستی موضوع و محصول مشخص شما رو بررسی کنیم و در صورت امکان اجرا و هماهنگی در خدمت شما هستیم.

      پاسخ
  10. عبدالرضا

    سلام
    آیا واردات لباس بصورت قانونی انجام میگیرد
    آیا شما میتونید از چین وارد دبی و اونجا تحویل لنجهای که بار به استان بوشهر میارند تحویل بدید

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و وقت بخیر
      از چین معمولا بصورت فله تحویل بندر لنگه یا تحویل دبی انجام میشه. بله امکانش هست
      برای اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بفرمایید

      پاسخ
  11. آقابابایی

    سلام
    ما برای ثبت شرکت در هند هم میتونیم از شما راهنمایی بگیریم؟ ویزای تجاری داره هندوستان؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و درود
      بله
      ویزای تجاری و ویزای یکساله میتونید دریافت کنید. ثبت شرکت و افتتاح حساب در هند هم امکانپذیره. در صورت نیاز ما در خدمت هستیم

      پاسخ
  12. مجید شایق

    اگر برای خرید از چین و بررسی شرکت های ایرانی نیازمند همکار هستید من در چین مستقر هستم و خوشحال میشم برای همکاری

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و درود
      بله جناب شایق در خدمت شما هستیم.

      پاسخ
  13. پریسا آرمان زاده

    سلام و درود
    ما میخایم تیغه های برش از چین وارد کنیم. شما کار واردات از چین انجام میدین؟ هزینه های ثبت سفارش و ترخیص رو مفرمایید به چه شکل هست؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      در خصوص هزینه ها بستگی به حجم سفارش شما داره و شرایط تحویل. لطفا با دفتر برای استعلام هزینه ها در تماس باشید.

      پاسخ
  14. محمدرضا دارابی

    برای واردات کالا از چین میخاستم خدمات بگیرم
    هزینه ها رو میفرمایید؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و وقت بخیر
      بفرمایید چه بخشی از خدمات مدنظرتون هست و اینکه چه کالایی رو میخاید از چین وارد بفرمایید. با دفتر تماس بفرمایید لطفا

      پاسخ

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *