پرسش و پاسخ

سوالات پاسخ داده شده

در این بخش پرسش و پاسخ سعی شده تمام سوالات شما در زمینه فعالیت های تجارت هوشمند هیراد پاسخ داده شود. در صورتی که سوالی هنوز برای شما باقی مانده است لطفا از طریق فرم پایین صفحه سوال خود را برای ما ارسال نمایید.
چگونه میتوان دانش بنیان شد؟ و یا از خدمات دانش بنیان استفاده نمود؟

برای این موضوع بایستی به وبسایت معاونت علمی و فناوری به آدرس www.daneshbonyan.ir مراجعه نموده و یا با بخش مشاوره دانش بنیان به شماره ۸۳۵۳۳۰۳۰ تماس حاصل فرمایید.

شرکت تجارت هوشمند هیراد یک شرکت خصوصی است یا دولتی؟

شرکت هیراد یک شرکت کاملا خصوصی بوده و با بخش های مختلف دولتی بصورت کارگزاری همکاری می نماید.

آیا پس از حضور در دوره ها، امکان دریافت گواهی حضور در دوره های آموزشی هیراد وجود دارد؟

بلی ، برای شرکت های دانش بنیان گواهی دوره ها بصورت مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی و یا معاونت علمی و فناوری صادر شده و برای شرکت های غیردانش بنیان بصورت گواهینامه آزاد و از طرف هیراد ارایه می گردد.

آیا شرکت هیراد به شرکت های دانش‌بنیان تسهیلات ارایه می کند؟

خیر، شرکت هیراد بعنوان کارگزار با بخش های دولتی حامی صنایع دانش بنیان در ارتباط بوده و بخش هایی از هزینه خدمات خود را بصورت سوبسیدی از طریق منابع دولتی برای شرکت های دانش بنیان تامین میکند.

شرکت ما دانش بنیان نیست. آیا امکان استفاده از خدمات صرفا برای شرکت های دانش بنیان است؟

خیر، هم اکنون هم شرکت های دانش بنیان و هم غیر دانش بنیان از تمامی خدمات هیراد استفاده می نمایند.

چگونه می توان در نمایشگاه های خارجی شرکت نمود؟

برای حضور در نمایشگاه ها و پاویون های خارجی ارایه شده توسط هیراد میتوانید ضمن تکمیل درخواست با کارشناسان بین الملل و متولی برگزاری نمایشگاه های خارجی به شماره تلفن ۶۶۴۲۱۶۰۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید.

آیا شرکت هیراد ارایه خدمات صادرات و یا یافتن مشتریان خارجی برای محصولات ما را دارد؟

بلی، در صورت نیاز و بنا به محصولات مورد نظر و تولیدات شما، امکان ارایه خدمات مدیریت صادرات و یافتن مشریان خارجی برای محصولات شما وجود دارد. برای دریافت این خدمات با بخش بین الملل به شماره تلفن ۶۶۴۲۱۶۰۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توان از خدمات ارزیابی آمادگی صادراتی هیراد استفاده نمود؟

برای استفاده از این خدمات بایستی با کارشناسان این مجموعه به شماره تلفن ۶۶۴۲۱۶۰۵ داخلی ۱۰۴ تماس حاصل فرمایید و یا از بخش خدمات ارزیابی صادراتی، فرم درخواست خدمات را تکمیل نمایید.

آیا آموزش های هیراد در شهرستان ها هم برگزار می شود؟

برخی از دوره های آموزشی هیراد بصورت آنلاین در شهرستان ها نیز برگزار می گردد. برای آگاهی از این موضوع به بخش آموزش هیراد مراجعه بفرمایید و یا با شماره ۶۶۴۲۱۶۰۵ داخلی های ۱۰۲ و داخلی ۱۰۱ تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توان از خدمات آموزشی شرکت هیراد استفاده نمود؟

برای استفاده از خدمات آموزشی بر روی لینک ثبت نام هر یک از دوره ها در بخش کارگاه های آموزشی مراجعه نمایید. ثبت نام در دوره ها بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه ایوند صورت می گیرد.

سوالات متداول

  • سوال خود را در این قسمت بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود