2022/03/14 بدون نظر اخبار, اخبار رویدادها

نمایشگاه دائمی‌ و پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان ایرانی در کشور هندوستان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه دائمی‌ و پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در ایالت ادیشا کشور هندوستان فعالیت خود را آغاز نمود. نمایشگاه دائمی‌ و پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان فرصتی یک ساله برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در بازار کشور هندوستان را در اختیار این کسب و کارها قرار داده است. این نمایشگاه با همکاری مشترک با بخش دولتی هند و به ویژه سازمان NSIC (سازمان ملی صنایع کوچک هند، وابسته به وزارت صنایع کوچک و متوسط هند) ایجاد شده است.

صادرات به هند تجارت هوشمند هیراد

نمایشگاه دائمی‌ و پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در ایالت ادیشا کشور هندوستان فعالیت خود را آغاز نمود. بازار بیش از ۱٫۳ میلیارد نفری هند فرصتی بی‌بدیل به منظور معرفی و فروش محصولات دانش‌بنیان را در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار داده است. درحال حاضر حجم تبادلات دو کشور ایران و هندوستان در سال ۲۰۲۰ مجموعا در حدود ۲٫۱ میلیارد دلار است که صادرات محصولات ایرانی به هند در حدود ۳۳۰ میلیون دلار از این عدد را شامل می شود. لذا و باتوجه به ظرفیت‌های مالی موجود و توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، این مرکز با هدف گسترش و توسعه بازار محصولات ایرانی ایجاد شد. نمایشگاه دائمی‌ و پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان فرصتی یک ساله برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در بازار کشور هندوستان را در اختیار این کسب و کارها قرار داده است. همچنین برنامه‌ریزی‌هایی به منظور همکاری مشترک با بخش دولتی هند و به ویژه سازمان NSIC (سازمان ملی صنایع کوچک هند، وابسته به وزارت صنایع کوچک و متوسط هند) صورت گرفته است تا روند حضور موفقیت آمیز و تعاملات اقتصادی شرکت‌های ایرانی در این کشور تسریع و تسهیل شود. همچنین این پایگاه صادراتی در بخش صنعتی ایالت اودیشا با همکاری انجمن تولیدکنندگان صنایع کوچک اودیشا – OASME فضای نمایشگاهی با درنظر گرفتن محصولات دارای پتانسیل صادراتی را درنظر گرفته است و این فضا امکان ایجاد ارتباط با صنایع کوچک هند را تسهیل نموده است.

در این مرکز، نمایش محصولات شرکت‌ها به مدت یک سال در نمایشگاه دائمی، بازاریابی و بازارسازی محصولات در کشور هندوستان، رصد بازار و آنالیز قیمت اولیه محصولات مشابه و مشاوره قیمت‌گذاری، برگزاری نشست‌ها و مذاکرات تجاری با شرکت‌های هندی، مشاوره اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای محصولات در این کشور، اختصاص نیروی بازاریاب متخصص بومی مشترک و اختصاصی، تسهیل نقل و انتقالات ارزی، مشاوره حمل کالا و محصولات به کشور هدف برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

تاکنون و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی تعداد ۱۰ شرکت دانش‌بنیان برای دریافت خدمات از این پایگاه صادراتی درخواست داده اند که اسامی این شرکت ها به شرح ذیل است:

استیل غرب آسیا، بهپو فناوری نوین، رایکا پژوهش، پلیمر بنیان آریا، فنی مهندسی کهربا تراشه، پگاه داده کاوان شریف، دیبا انرژی پگاه، دارو و درمان سلفچگان، پویا برش اراک و پالار صنعت

شرکت های متقاضی دریافت خدمات می توانند با مراجعه به وبسایت https://hiradltd.com/indiaoffice نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *