2021/06/14 بدون نظر اخبار

استان اودیشا هند یکی از ایالت های مستعد هند برای توسعه در سال های اخیر بوده است. این استان با توجه به جمعیت بالا و اقتصاد در حال توسعه و عدم توسعه یافتگی در مقایسه با بخش غربی هندوستان نظیر ایالات کرالا، مهارشترا و گوجرات فرصت مناسبی برای شرکت های دانش بنیان و تولیدکننده ایرانی برای توسعه بازار و ایجاد زیرساخت های توسعه فناوری است.

از همین رو و با توجه به تمایل شرکت های دانش بنیان ایرانی به حضور در این بازار، مجموعه هیراد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی بعنوان یکی از اصلی ترین نهادهای حامی صنایع دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست و برنامه هیات تجاری نمود. این هیات که در دیماه ۱۳۹۹ با حضور بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان برگزار شد با توجه به اقبال شرکت های هندی از حضور هیات ایرانی بطور ویژه ای برگزار شد.

همچنین شرکت های دانش بنیان ایرای به ارایه و معرفی محصولات خود در محل نمایشگاه درنظر گرفته شده برای تیم ایرانی پرداختند. در طی این نمایشگاه همچنین بر مبنای برنامه ریزی های صورت گرفته، ۵ بازدید صنعتی از شرکت ها و صنایع هندی برگزار شد و تمامی شرکت ها با همتایان هندی خود در حوزه صنعتی موردنظر جلساتی را برگزار نمودند.

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *