2023/06/10 ۸ نظرات اخبار رویدادها, تجارت ایران و هند

خرید ماشین الات از هند

یکی از دغدغه های شرکت های صنعتی ایرانی، بررسی امکان خرید ماشین الات از هند بوده و در همین راستا، خرید ماشین الات و تجهیزات سنگین از کشور هند بعنوان یکی از مسایل اصلی تجارت ایران و هند می باشد. برای بررسی امکان خرید ماشین آلات از هند، بایستی ابتدا توانمندی های هندوستان و صنعتگران هندی را در این زمینه بررسی نمود. حجم و ارزش بازار ماشین سازی و ساخت تجهیزات هند که بخش مهمی از بازار ماشین آلات آسیا و اقیانوسیه را در برمیگیرد به شدت در حال رشد بوده و این کشور بعنوان یکی از قطب های صنعنی تولیدات و ماشین آلات صنعتی تبدیل شده است. کشور هند با دارا بودن توان تولید صنعتی، تمرکز خود را در تولید انواع ماشین آلات از جمله ماشین‌های مورد نیاز ساخت و ساز، کشاورزی، معدنی و بهداشتی و درمانی قرار داده است و تلاش می‌کند تا سال ۲۰۲۸ به یکی از کشورهای صادرکننده این دسته از محصولات تبدیل شود.

باید به این نکته توجه کرد که هند با داشتن نیروی انسانی ارزان و درحال توسعه، با شتاب قابل ملاحظه‌ای به سمت فتح بازارهای ماشین سازی در حرکت است و طی سال‌های اخیر پیشرفت روزافزونی را نیز تجربه کرده است. از سوی دیگر، دولت هند بعنوان یک دولت اقتصاد محور، سرمایه‌گذاری زیادی را برای توسعه صنعتی هند انجام داده که بخشی مهمی از آن به تولید انواع ماشین آلات، اتوماسیون و دیجیتالی شدن بخش تولید اختصاص یافته است.

هند در چه حوزه هایی سازنده تجهیزات و ماشین آلات است؟

سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که کشور هند در چه حوزه محصولاتی دارای توانمندی منحصربفرد بوده و چه ماشین آلاتی را می توان از هند خریداری کرد. برای روشن شدن این موضوع، بایستی درنظر گرفت که سرعت هند در مسیر صنعتی شدن بخصوص تولید و ارایه انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی، معدنی و مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی بسیار منحصربفرد بوده و هند برندهای موفقی در تولید اینگونه از محصولات دارد.

خرید ماشین الات از هند و واردات از هند تجارت هوشمند هیراد

واردات و خرید ماشین آلات ساختمان و راه‌سازی از هند

هند چه ماشین آلاتی را در بخش ساختمان و راهسازی تولید و ارایه می کند؟ برای پاسخ بایستی گفت که بخشی عظیمی از ماشین آلات ساختمانی هند شامل بیل مکانیکی، لودر، بولدوزر، گریدر و کمپکتور امروزه توسط شرکت‌های مطرح جهان با توجه به زیرساخت های مناسب هند در حال تولید ماشین آلات سنگین در هند هستند. از جمله برندهای مطرح جهانی که در هندوستان تولید ماشین آلات دارند می توان به برندهایی نظیر کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، هیتاچی، ولو و ج‌سی‌بی اشاره نمود که تمامی این برندها درحال تولید و مونتاژ در هندوستان هستند. همچنین برندهای مطرح هندی نظیر تاتا و ماهیندرا نیز بعنوان برندهای اصلی هند درحال همکاری مشترک با شرکت‌های ژاپنی، کره جنوبی، آمریکایی و اروپایی هستند. خرید ماشین الات از هند. بعنوان یکی از راهکارهای اصلی شرکت های ایرانی برای تامین ماشین آلات خود از هند بوده و این شرکت بعنوان یک شرکت بازرگانی دارای دفاتر در هند، امارات و ایران در حال همکاری با شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی در تامین ماشین آلات و تجهیزات از کشور هند می باشد. امکان خرید ماشین الات سنگین از هند شامل انواع گریدر، بولدوزر، دامپ تراک، غلطک، شیکر و همچنین ابزارآلات، تجهیزات حمل مواد، ماشین آلات بسته‌بندی و ماشین آلات معدنی اعم از سنگ شکن، غربالگر، مته و نوار نقاله فراهم است.

همچنین بایستی به این نکته اشاره نمود که خرید ماشین آلات دست دوم در هند نیز بعنوان یکی از گزینه های مطرح ایران درنظر گرفته شده است و خرید و واردات ماشین آلات دست دوم از هند با توجه به برنامه های نوسازی کشور هند در صنایع می تواند برای بهبود صنایع ایران راهگشا باشد.

واردات و خرید ماشین آلات صنعتی از هند

واردات و خرید ماشین آلات صنعنی از هند با توجه به توانمندی شرکت های هند در تولید و عرضه دستگاه ها، ماشین آلات تولید و خطوط کامل تولید محصولات بعنوان یکی از اصلی ترین گزین ها در تجارت با هند مطرح می باشد.

هندوستان توانمندی های بالایی در تولید و نصب خطوط تولید صنعتی خصوصا در حوزه های مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، خطوط تولید دارو، ماشین الات بسته بندی و اتوماسیون های صنعتی، خطوط تولید محصولات صنعتی خصوصا در بخش فولاد و صنایع وابسته دارد. از همین رو و با توجه به توانمندی های هند در این حوزه، شرکت های تولیدی علاقمند به خرید خطوط کامل تولید از هند را دارند.

مجموعه شرکت بازرگانی هیراد با توجه به سابقه و توانمندی خود و همچنین تیم مستقر در هندوستان، امکان بررسی و امکانسنچی واردات و خرید تجهیزات و ماشین الات تولید از هند را بصورت تخصصی دارد.

مراحل واردات و خرید ماشین آلات از هند

برای یافتن بهترین عرضه کننده و یا تولیدکننده ماشین آلات از هند، بایستی این نکته را درنظر گرفت که بازار تولید ماشین آلات در هند بسیار رقابتی است و شما در فضای آنلاین با انبوهی از تولیدکنندگان  و بازرگانان این حوزه در هند مواجهه خواهید شد. از همین رو، بررسی اصالت و توانمندی تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان ماشین آلات و تجهیزات این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. بطور کلی مراحل خرید و واردات ماشین آلات از هند را میتوان در موارد ذیل و بصورت خلاصه ذکر نمود:

  • شناسایی دقیق مشخصات فنی و درخواست مشتری و نهایی کردن مقدار و شرایط موردنظر درخواست
  • پس از نهایی شدن ماشین آلات و برند موردنظر، یافتن تامین کنندگان و ارتباط با تولیدکنندگان یا تامین کنندگان ماشین آلات موردنظر
  • استعلام قیمت و شرایط تحویل و تعامل جهت رسیدن به بهترین شرایط تحویل از تامین کننده هندی
  • بررسی اصالت و اعتبارسنجی تامین کننده هندی از منظر مالی، سوابق، توان تولید، توان ارایه خدمات و اجرای تعهدات
  • نهایی کردن سایر هزینه ها اعم از ترخیص و واردات به ایران
  • نهایی کردن سفارش و عقد قرارداد با مشتری ایرانی توسط شرکت بازرگانی تجارت هوشمند هیراد
  • انتقال مالی و برنامه ریزی جهت حمل و ترخیص و تحویل کالا

البته لازم به یادآوری است که هر یک از مراحل ذکر شده نیازمند صرف وقت بوده و با توجه به پیچیدگی های اجرا، تمامی مراحل خرید و واردات ماشین‌آلات از کشور هند بصورت تخصصی توسط مجموعه تجارت هوشمند هیراد اجرایی می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت پیشنهاد لطفا با بخش بازرگانی شرکت تجارت هوشمند هیراد تماس بفرمایید.

تماس با ما

برای بررسی امکان واردات ماشین آلات و همچنین بررسی شرایط و قیمت با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها
8 نظرات
  1. میثم مهدوی

    سلام
    اگر تجهیزات دست دوم از هند خرید شود امکان واردات به کشور وجود دارد؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام و عرض ادب
      بله، تجهیزات و ماشین آلات دست دوم تحت شرایط و محدوده خاصی از عمر دستگاه ها بصورت رسمی قابل واردات به کشور است و این موارد توسط تیم فنی و بازرگانی شرکت هیراد بررسی و اجرایی خواهد شد.
      لذا بایستی جهت بررسی بیشتر موارد با شرکت تماس بفرمایید.

      ارادتمند
      تجارت هوشمند هیراد

      پاسخ
  2. سولماز رضایی نژاد

    آیا شرکت شما در زمینه ثبت سفارش محصولات هم فعالیت دارد؟ تخصیص ارز چطور؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      سلام و وقت بخیر
      بله شرکت هیراد اگر از طریق کارت بازرگانی خود برای سفارش شما اقدام گردد، در تمامی بخش های از جمله ثبت سفارش، دریافت مجوزها و تخصیص ارز اقدام می نماید.
      برای دریافت اطلاعات بییشر با شرکت تماس بفرمایید

      پاسخ
  3. آرانی

    درود
    دستگاه های کوماتسو دست دوم هم میتونید از هند تامین کنید؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام
      بله دستگاه های تا عمر زیر ۵ سال رو میتونیم براتون وارد کنیم.

      پاسخ
  4. سیدعلی بازاری

    سلام
    امکان بررسی واردات خودروهای دست دوم از هندوستان هست؟ میفرمایید کدوم خودروها و برندها در هند تولید می شه؟ و اینکه قیمتهای خودرو دست دوم چطوری هست؟

    پاسخ
    1. Vahid Haji Ebrahimi

      با سلام
      بله. خودروهای تولید هند و خودروهای برندهای سایرکشورها تولید هند امکان واردات دارند. لطفا اطلاعات تماس را برای بررسی بیشتر در اختیار همکاران قرار دهید.

      پاسخ

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *